Proč je správná intenzita při cvičení, tak důležitá?

Jedním ze zásadních faktorů správného tréninku, cvičení nebo fyzické činnosti, kterou děláme z cílem zlepšit naši kondici nebo výkonnost, je naše vynaložené úsilí, které vkládáme do dané činnosti. To je prvek, který nám pomáhá fyzickou aktivitu nejenom zvládnout, ale také nám přináší správný efekt nebo výsledek a především pocit uspokojení. Obecně to nazýváme „intenzitou tréninku / cvičení“, která nám určuje úroveň.

Jak velké úsilí vynakládat během cvičení?

Způsobů, jak poznat, stanovit nebo si určit správnou intenzitu během sportování, trénování je už v dnešní době hned několik. Vyvstává však otázka „proč“ to všechno dělat a zda to vůbec většina aktivně cvičících lidí nějak sleduje, nebo svoji intenzitu při sportu pouze stále jen „odhaduje“.

Sledovat nebo znát intenzitu našeho sportování, tréninkového úsilí, které buď pravidelně nebo náhodně provádíme, má vždy jeden hlavní cíl. Tím cílem vždy je dosažení pozitivních výsledků. Lepší kondice, pevnějších svalů, štíhlého pasu, hubnutí, spálení přebytečných tuků, zvyšování výkonnosti, zlepšení rychlosti, atd.

To je fajn, ale co dál?

Nesmíme ovšem zapomenout na další důležitý faktor, který je a bývá velmi opomíjený. Ti co ho už poznali, a nebo kde ho už běžně používají je obrovskou motivací, úžasným hnacím motorem. Už dnes pro mnoho lidí na planetě, kteří pravidelně sportují a dosahují skvělých výsledků je tento faktor velmi rozhodující v tom, zda dosáhnou svých výsledků.

Tím faktorem je jedna velmi důležitá věc, která musí vždy následovat po našem tréninku, po naší urputné snaze něco se sebou udělat a dobrat se výsledků. Pokud tento podstatný faktor chybí, tak vaše snažení dřív nebo později vždy 100% skončí.

Položte si nyní otázku. Když vyrážíte na své cvičení, nebo na svůj trénink s cílem něco pro sebe udělat nebo něco natrénovat a následně, když se vracíte z tréninku, tak kromě vyplavených endorfinů a propoceného sportovního oblečení co je tou nejdůležitější věcí, která vás opakovaně vrátí za nějaký čas zpět k cvičení nebo tréninku?

Víte, co je tou obrovskou silou, která vás žene vždy kupředu a jdete znovu cvičit?“

Položte si další otázku. Kdo vám v průběhu vašeho cvičení nebo po tréninku řekne, že zrovna ten dnešní trénink byl tím skutečně efektivním?

Jak poznáte, zjistíte zda tenhle trénink nebo toto cvičení bylo dostatečně intenzivní, aby tělo začalo správně hubnout?

Je potřeba snad příště ještě přidat? Nebo naopak trochu ubrat?

Kde je ta hranice úsilí, která donutí vaše tělo udělat změnu?

Na konec nejdůležitější otázka.

Kdo vás po tréninku pochválí za vynaložené úsilí nebo za vaši nefalšovanou snahu a nasazení?

Pokud chcete, aby vaše cvičení mělo nějaké výsledky, tak je potřeba si na všechny předchozí otázky upřímně odpovědět.

Mnoho lidí po celém světě, kteří nějak aktivně cvičí, už nyní používají jednoduchý a nenáročný systém. Umožňuje jim vykonávat jakoukoliv sportovní aktivitu a cítit se při ní skvěle a dosahují navíc lepších výsledků.

Nejsou po svém tréninku vyčerpaní ani zničení a zbývá jim více energie.“

Jednoduše použitelný a chytrý systém sám určí správnou a pro vaše tělo ideální intenzitu vašich fyzických aktivit. Umožní vám dosahovat mnohem lepších výsledků, aniž by váš trénink byla jedna velká úporná dřina. Už nebudete muset intenzitu tréninku nikdy tzv. pouze odhadovat, tak jak se to dělalo do nedávna.

Co je to nejdůležitější pro každého?

Už znáte odpověď? Co je to ten „nejvíce“ důležitý a motivující prvek? Pokud nepřijde hned po vašem tréninku nebo cvičení, tak vaše odhodlání pravidelně a opakovaně trénovat bude velmi brzy klesat až skončí úplně.

Jak tedy intenzivně trénovat nebo cvičit a jak to poznat?

Pokud stále váháte nebo si stále nejste jisti a nebo svoji intenzitu cvičení stále jen odhadujete, tak v tomto článku dostanete konečně odpověď. V předchozí části bylo mnoho otázek, které nabádali více přemýšlet o intenzitě trénování, nebo jak usilovně cvičit. Jak už bylo moudrými lidmi mnohokrát řečeno, nebudeme určitě vymýšlet kolo od vozu, když už je dávno vymyšlené.

Řešení, které pomáhá víc než si myslíte.

Uživatelsky jednoduchý a přesto velmi přesný tréninkový systém, který už řadu let sami používáme k dosažení lepších tréninkových výsledků je systém Myzone®. Nejenom, že vám bude oporou, ale vždy vám ukáže správné úsilí, tedy intenzitu vašeho snažení. (odkaz naleznete ZDE)

Je to tak snadné. Používání je na principu „knoflíku“ připnout / odepnout. Velmi jednoduché.“

Vždy budete přesně vědět v jaké intenzitě máte cvičit nebo trénovat. Tím podstatným a nejdůležitějším čím vás VŽDY Myzone® bude motivovat je skvělá a jedinečná „ODMĚNA“ za vaše cvičení nebo trénink. To je a bude ta hnací síla, která vám dodá motivaci odtrénovat a vyzvednout si odměnu.

Pokud nechcete ztrácet čas trénováním nebo cvičením, tzv. způsobem „pokus-omyl“. Pokud už nechcete chodit z cvičení a tréninků zbytečně zničení a vyčerpaní, pokud vás neustálé opakující se nezdary z cvičení už nebaví, tak to chce konečně změnu. Proč dělat stále dokola to co nemá výsledek?

Pokud si chcete zajistit správnou a efektivní intenzitu při vašem cvičení nebo tréninku, znát správnou míru vkládaného úsilí a chcete pravidelně vědět zda vaše úsilí bylo a je efektivní, tak začněte jednoduše používat svůj Myzone®.

Přeci jenom ještě poslední důležitá informace. Myzone® systém za nikoho cvičit ani trénovat nikdy nebude. Je to obrovský pomocník a parťák, který vám ukáže kratší, efektivnější a úspěšnější cestu k vašim výsledkům.

Myzone® je pouze pro toho, kdo má skutečný zájem se konečně ve svém cvičení posunout kupředu bez zbytečně vynaloženého úsilí. Je pro toho, kdo vždy po svém skvělém tréninku chce dostat svoji zaslouženou a nefalšovanou ODMĚNU. Řekněte, kdo by nechtěl pochvalu?

BasF, Milan Dvořák

Bodyactive studio
S námi budete Fitness. Tvoříme cestu pro lepší zdraví.
Komentáře